piątek, 23 września 2011

Dla Natalki...

... która wkrótce przyjdzie na Świat, czym z pewnością przewróci do góry nogami życie mojej koleżanki :)
Szyld z imieniem do zawieszenia na drzwiach do pokoju dziecka.

Zdjęcia kompletnie nie oddają realnych kolorów zawieszki:/
Wykorzystałam tu radosny i bardzo dziewczęcy papier Blossoms Kate Knight, który potraktowałam dodatkowo farbami akrylowymi i papierem ściernym, dużą ilością przeróżnych brokatów pięknie mieniących się w słońcu i Glossy Accent, którym pociągnęłam literki. Niewiele z tego widać niestety na poniższych fotkach. Dodałam trochę kwiatuszków, w tym ulubione różyczki i purpurowe perełki. 

Mam nadzieję, że zawieszka spodoba się obdarowanej mamie i córci...




***
Już wkrótce do grona DT Scrapek.pl dołączy wyjątkowa i bardzo utalentowana osoba:)
Ciekawi jesteście kto to?
Zajrzyjcie więc do nas jutro koniecznie!

Pozdrawiam, Magda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)