czwartek, 22 grudnia 2011

Jednorożec w pomarańczach...

tytuł brzmi nieco jak magiczny przepis na przyrządzenie jednorożca w pomarańczach ale tak naprawdę chodzi tu o kartkę,którą miałam przyjemność niedawno wykonać.

Wytyczne przez zamawiającą były dość konkretne :
-forma kartki nie ma być typowa (zrobiłam więc kartkę-bramę na wiązanie)
-musi być kolor pomarańczowy ( o nie!!!!)
-obdarowana jest romantyczką (uznałam więc,że kwiaty muszą być koniecznie)
-i uwielbia konie (ew.jenorożce,pegazy i inne postaci koni :)

Koloru pomarańczowego na próżno u mnie szukać,postanowiłam więc,że baza kartki będzie w beżach,natomiast pomarańcz pojawi się w dodtakach.Do tego wizerunek jednorożca by me :)

Całość moim zdaniem wyszła ciut magicznie a zamawiająca była zachwycona ...mam nadzieję,że obdarowana również :))







lista użytych materiałów ze sklepu scrapek.pl:

zmykam,pozdrawiam i życzę odpoczynku od tej przedświątecznej szamotaniny :)

3 komentarze:

  1. haha, faktycznie tytuł zaskakujący! ale kartka wyszła świetna!!! piękny obrazek i pomarańczowe akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny obrazek a kartka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna!! nie mogę się napatrzeć, i kto by pomyślał że z koloru pomarańczowego może coś tak pięknego wyjść :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)