poniedziałek, 30 stycznia 2012

Kartka tagowa na ślub

Naoglądałam się pięknych tagowych kartek na różnych blogach i też mi się zachciało :)
Padło na kartkę ślubną bo sezon ślubny zaniedługo ruszy pełną parą :)
Pozwoliłam Wam też odpocząć od mojej manii wykorzystywania papierów Victorian Garden i tym razem użyłam pięknego papieru Bailey firmy K&Company .
Papier moim zdaniem ma charakter nieco "starociowy",dlatego dodatki też są w tym klimacie.
Koronka,kwiaty i ćwieki dopełniły kartkę :)

Bardzo spodobała mi się ta forma kartki więc zapewniam,że nie jest to ostatnia tego typu :)





A już zaniedługo zaprosimy Was na kolejne wyzwanie :))
I liczymy na wieeeeelki odzew,jeszcze większy niż poprzednio !!!

I pamiętajcie aby powiększać naszą skrapową rodzinę na flickrze !!!

*****
lista użytych materiałów:

Serdecznie pozdrawiam-Basia


2 komentarze:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)