środa, 28 marca 2012

Dla najmłodszych

Dziś dwie karteczki...dla tych najmłodszych,nowo narodzonych.
Z okazji dwóch bardzo ważnych wydarzeń : ich narodzin i przyjęcia sakramentu Chrztu świętego :)
Kiedyś ktoś zapytał mnie po co tak dłubię te kartki,przecież małe dziecko i tak nic z nich nie ma.
Nieprawda...
ja swoje kartki z chrztu mam zachowane do dziś...
są piękne,mają klimat i wspaniale pachną...uwielbiam je oglądać.
I mam nadzieję,że i moje karteczki będą kiedyś oglądane z takim sentymentem :)

na Chrzest Święty-wersja dla chłopczyka




Z okazji narodzin-dla dziewczynki



i razem


kartki dla maluszków to jeden z moich ulubionych tematów :))


Pozdrawiam serdecznie :))



4 komentarze:

  1. Piękne, delikatne i eteryczne kartki - tak, jak na maluchy przystało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki :)
    Sama też przechowuję swoje i lubię je przeglądać. Swoim synkom też przechowuję kartki z ich chrztu.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam swoje pamiątki - i synkowi schowałam jego do specjalnego pudełeczka :) Też uważam, że kartki powinny na te okazje być wyjątkowe - a nie bezdusznie drukowane z kiosku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne subtelne i bardzo delikatne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)