poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Wielka kartka na Chrzest małego Igorka

Dziś pokażę coś,czego jeszcze nigdy nie robiłam.
Napisała do mnie sympatyczna p.Ola, prosząc o wykonanie kartki na chrzest dla jej chrześniaka.
Prosiła by karteczka była wyjątkowa i w niestandardowym rozmiarze.
Długo głowiłam się nad jej wykonaniem...
Potem pomyślałam,że połączę na tej kartce moje dwie pasje : scrapbooking i szycie z filcu.
Tak powstała wielka karteczka w rozmiarze A5 z filcowym bobaskiem ,który leży sobie na filcowym kocyku.
Chciałam by karteczka zachwyciła zamawiającą więc ozdobiłam również jej środek.
Jedną stronę zostawiłam na wyjątkowe życzenia 
a na drugiej umieściłam wierszyk,który idealnie pasuje na tą okoliczność.
Nawet tył delikatnie ozdobiłam.
Jednak prawdziwą zagwozdką zbyła koperta dla tej kartki.
Nigdzie w sklepach nie udało znaleźć mi się niczego odpowiedniego i ładnego.
Wymyśliłam więc własną kopertę,którą zrobiłam z arkuszu A4

Wybaczcie dużą ilość zdjęć-nie umiałam się zdecydować:)












 

całość jest wykonana na pastelowych papierach ILS Rise & Shine

Papier Rise&Shine    Papier Rise&Shine

ponadto w swojej pracy użyłam :

Bradsy "Perły pastelowe"  Kwiat wiśni  25MM "BIAŁY"  Kwiat wiśni  25MM "SELEDYNOWY"  

Róże 25mm "Białe"     Sztuczne perły "BABY BLUE"   Klej MAGIC


Kostki samoprzylepne piankowe - luz    Karton biały A4  Ćwieki klasyczne "AMBROSIA"





Dziękuję,że wytrwaliście do końca i przypominam o trwającym wyzwaniu nr.7

Zapraszam i pozdrawiam -Basia

4 komentarze:

  1. cudna, niezwykła kartka, a ten bobasek na niej wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudna i pomysłowa, świetny ten filcowy bobas! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. po prostu ekstra, nic dodać, nic ująć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja pomysł i wykonanie - bravo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)