poniedziałek, 14 maja 2012

Kartki dla mamy

Dzień Matki już za niedługo.
Macie już prezenty dla swoich mam ?
Może większość z Was 26 maja będzie na Południowym zlocie scrapbookingowym,na którym i My pojawimy w pełnym składzie  ? :)
Wtedy warto zostawić dla mamy karteczkę...
Dziś trzy propozycje.
Dla każdego coś miłego :)

pierwsza- prosta ale efektowna karteczka ,połączenie turkusu i czerwieni jest bardzo oryginalne



druga-karteczka dla tych mam,które nie przepadają za różem i cukierkowymi kolorami.
Nawet nie wiecie jak ciężko było mi ją robić i nie dodać nic różowego :)





trzecia-już troszkę "słodsza" ,w kształcie serca i z motylkami




Reasumując kochane,nieważne jaka jest Wasza kartka,ważne,że jest wręczona z miłością ;)

Trzymajcie się ciepło i tak jak już wspomniałam,zobaczymy się niedługo na zlocie 
w Cieszynie :)

materiały ,których użyłam (zdjęcia są podlinkowane)

Kolekcja "Vintage Blue" Blue Stripe Papier "little darlings" Heaven Sent  Papier LITTLE DARLINGS "Bundle of Joy"
Kolekcja "Victorian Garden" Garden Gate  Kolekcja "Victorian Garden"Rose Garden  
Bradsy "Perły pastelowe"Małe  Ćwieki "OFFBEAT"  Perełki "BIAŁE-BEŻOWE"
Pręciki kwiatowe "BIAŁE"Stempel "Dla ciebie Mamo"  Bloczek akrylowy
Klej MAGIC  Kostki samoprzylepne piankowe - luz   




2 komentarze:

  1. ta w kształcie serca chyba najbardziej mi sie podoba! choc wszystkie trzy sa super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są ładne! bo każda jest inna.
    Z przyjemnością zaglądam na wasz blog- tu zawsze jest coś inspirującego, a w najbliższym czasie muszę się wybrać do sklepu Scrapk na zakupy...
    Powiem tylko tyle, że świetnie się je u Was robi.
    Pozdrawiam serdecznie MontanA

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)