piątek, 11 maja 2012

Komplet na Komunię

Witajcie,
i znów piątek! czy Wam też tak szybko leci czas?! 

Dziś chcę Wam pokazać pudełko, które przygotowałam jako opakowanie prezentu komunijnego.
Samo w sobie będzie także szkatułką na różne skarby ...
Jest duże, więc sporo się do niego zmieści :)

karteczka do kompletu ...

I jeszcze foto razem :)

Cały komplet powstał z kolekcji Lekcja Miłości, którą połączyłam z różową taśmą papierową zabezpieczając wszystkie zgięcia pudełka. Mam nadzieję że dzięki temu nie zniszczy się tak szybko... Wieniec listków wycięłam wykrojnikiem Marianne Design, dodałam różyczki, perełki i motyle i gotowe :)

Bardzo lubię te papiery, są delikatne, świetnie się sobą komponują, taka praca to czysta przyjemność!

Zestaw LEKCJA MIŁOŚCI Papier LEKCJA MIŁOŚCI 01 Papier LEKCJA MIŁOŚCI 03 Papier LEKCJA MIŁOŚCI 1

Taśma papierowa różowaWykrojnik "Ramka kwiatowa-okrągła"
 RÓŻE 10mm jasno-BEŻOWY  Róże 15mm "Jasno-brzoskwiniowe"

Wstążka szyfonowa biała 9mm Perełki "BIAŁE-BEŻOWE"

Pozdrawiam Was serdecznie, życzę udanego słonecznego weekendu!
Magda

A przy okazji zapraszam na Nowości - przepiękne stemple i papiery Graphic45 !!!

4 komentarze:

  1. delikatnie i romantycznie, całość prześliczna i czarująca!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny zestaw,te papiery są chyba stworzone specjalnie dla Ciebie Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne !!! takie delikatne i perfekcyjnie wykonane !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)