poniedziałek, 11 czerwca 2012

Pin-Up na 30-te urodziny.

Witam Was poniedziałkowo !
Mam nadzieję,że Wasz weekend był przyjemny i słoneczny.
U mnie niestety na próżno było szukać słoneczka :(
Ale...wracajmy do inspiracji.

Moja 30-tka zbliża się wielkimi krokami...hihihi ( ale ciiiiiicho !) :)
Na razie jednak staram się o tym nie myśleć.
Nie wychodzi mi ponieważ co chwilę mam zamówienie na kartki na właśnie 30-te urodziny :)
Aby nieco ocieplić sobie perspektywę tego wieku,postanowiłam ,że kartki będą wesołe i optymistyczne :)
Dziś pierwsza kartka dla 30-tki .Ślicznej kobiety...od razu więc pomyślałam o stylu Pin-Up :)





Po raz pierwszy pociachałam nowe papiery UHK,kolekcję Wenecja i muszę przyznać,że jestem mile zaskoczona.Są naprawdę śliczne  :)

wykonując kartkę,użyłam (obrazki są podlinkowane)

Fiori  Bradsy "Perły pastelowe"Małe  Ćwieki "OFFBEAT"
Kwiat wiśni "NIEBIESKI"  Pręciki kwiatowe "BIAŁE"  Kryształki ROYAL BLUE

Róże 15mm "CZERWONE"  Klej MAGIC  Karton biały A4

Serdecznie dziękuję za uwagę i zapraszam w środę!!!
Ruszamy z kolejnym wyzwaniem-oczywiście zachęcamy do udziału :)


3 komentarze:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)