środa, 12 września 2012

Wyzwanie nr.12 - Sekretne zapiski....

Witam serdecznie...prawie jesiennie ale jeszcze letnio :)
Dziś rusza kolejne wyzwanie... na pewno czekaliście na nie z utęsknieniem :)
Mogę się założyć również, że każda z Was lubi robić wszelkiego rodzaju notatniki i notesy...
Lubicie? Tak?! To super bo właśnie tematem naszego wyzwanie są

"SEKRETNE ZAPISKI"

należy wykonać dowolną pracę  będącą notesem, kalendarzem, pamiętnikiem, zapiśnikiem, przepiśnikiem ... :)

Termin : 30 września 2012 do 24h




Zasady udziału w wyzwaniach:
- na wyzwanie każdy może zgłosić DOWOLNĄ ILOŚĆ PRAC, które są nowe i nie były nigdzie wcześniej publikowane,
- w pracy można ALE NIE TRZEBA użyć materiałów ze sklepu Scrapek.pl. Jeżeli użyjecie produktów ze sklepu Scrapek.pl to prosimy je podlinkować,
- na swoim blogu NALEŻY zamieścić nasz podlinkowany banerek (foto powyżej), 
- należy także zamieścić aktywnego linka przenoszącego na wpis z aktualnym wyzwaniem,
- prace należy dodawać poprzez INLINKZ, pamiętajcie by podać linka bezpośrednio do pracy!
- należy także przyłączyć się do Obserwatorów naszego bloga, można też dołączy do Znajomych na Facebooku
- zawsze staramy się u każdego zostawić komentarz, dlatego prosimy usunąć kody potwierdzające, które i tak nie chronią przez Spamem, a nam bardzo wydłużają i utrudniają pracę!



NAGRODA we wrześniu to zestaw  papierów15 x 15 firmy Prima Marketing kolekcja "Zephyr" oraz kryształki Fantasia !!! Kuszący zestaw, prawda? :)

Zestaw "ZEPHYR" 15 X 15   

*******************************

Basia - aby troszkę Was zainspirować zrobiłam dwa  notesy-pamiętniki. Powstały one na bazie najzwyklejszych brulionów z twardą oprawą. Na takiej zeszytowej bazie można nieźle poszaleć. Ja tym razem postawiłam na motyw Paryża... dodałam kwiaty, maszynowe przeszycia.. i powstały całkiem wyjątkowe cacuszka, w których można zanotować najbardziej skrywane tajemnice :) Jeden w tonacji róż-biel-szary ,drugi : błękit-beż -brąz, który wolicie? :)








Do ich zrobienie użyłam całą masę ścinków papierów, 
które zalegały mi w pudełku.
O dziwo.. zasobność pudełka nie zmniejszyła się :)
Napisy natomiast pomaziałam preparatem crackle accents.


użyłam :

Zestaw "BEXLEY BLACK"  Papier LEKCJA MIŁOŚCI 02  Kolekcja "London Market" NOTTING HILL  Vintage 7
Papier LITTLE DARLINGS "Bundle of Joy"  Taśma papierowa biała w pięciolinię. Taśma papierowa szara w białe kropkiĆwieki LUSH "Różowe"  
Ćwieki "OFFBEAT" Duża róża "ANTYCZNY NIEBIESKI"  Róże 15mm "Białe"  Róże 15mm -" Różowe-baby"

Wstążka rypsowa bardzo jasny róż  Listki róż 20mm "2 odcienie"  Wykrojnik "Chloe Stem"      



Magda - ja natomiast przygotowałam przepiśnik ze słodką truskawką w roli głównej :) W sam raz by zapisać sekretne przepisy na przetwory do spiżarni! Wykorzystałam tu papiery "Summer&Latte" Studio75które dostępne są oczywiście też w Scrapku.




Wykorzystane materiały: 
Papier"Summer&latte 03" Papier "Summer&latte 02" Papier "Summer&latte 06" 
Guziczki MINI KWIATKI "lincoln linen"Tusz TEA DYESztuczne perły "złote" Wykrojniki FANCY TAGS TWO


Możemy liczyć na Wasz wielki odzew ??!!
Serdecznie zapraszam do udziału w zabawie :))

Zespół Scrapek.pl 







12 komentarzy:

  1. Basiu - notatnik mnie powalił na kolana, moje kolory :) Wspaniały :) Madziu - w takim przepiśniku można skrywać receptury babć, króre smakują najlepiej, jest przepiękny.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Ingree

    OdpowiedzUsuń
  2. Notesy są tak piękne,że aż westchnęłam ze wzruszenia i podziwu.Naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne prace! Już się zainspirowałam i lecę robić notatnik dla mojej córy...

    OdpowiedzUsuń
  4. witam,jakie fajne wyzwanie;D;D, chetnie biore w nim udzial;D
    tylko chce dodac ze aby nie wstawiac waszego banerka za kazdym razem kiedy biore udzial w wyzwaniu,to umiescilam go w pasku po lewej na stale..:D
    http://fioridifantasia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się na wyzwanie, bo uwielbiam robić notesiki;) Pozdrawiam wszystkich serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękujemy za miłe słowa i udział w zabawie!
    czekamy na kolejne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wczoraj dołączyłam się do wyzwania a dzis jeszcze tylko komentarz :) bardzo chetnie biore w nim udział, ponieważ notesy przepiśniki i wszystko co moze posluzyć do zapisywania to moja ulubiona "działka" :) bardzo serdecznie pozdrawiam ekipę scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla dopełnienia formalności: banerek na moim blogu jest w zakladce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. PRZECUDNE prace! Moja troszeczkę inna - mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu! :-) Banerek umieściłam w pasku bocznym! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne prace:) zgłaszam się na wyzwanie- przepiśnik.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod ogromnym wrażeniem waszych prac. Widać, że włożyłyście w nie wiele serca. Dzięki za fajną zabawę do której i ja się dołączam z notesem oraz sekretnikiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękujemy za wszystkie zgłoszone prace, wkrótce ogłosimy wyniki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)