piątek, 19 października 2012

Graphic45 świątecznie

Witajcie,
czy październik jest dobrym miesiącem by rozpocząć sezon świąteczny?
Obserwując wiele blogów można odnieść wrażenie, że przygotowania do Świąt ruszyły już pełną parą!
Nie pozostając w tyle, także więc i ja mam dziś dla Was
moje pierwsze tegoroczne kartki bożonarodzeniowe.
Powoli się rozkręcam i wdrażam w temat, na początek trzy proste karteczki
w tradycyjnym klimacie z lekką nutką retro :)





Wszystkie trzy kartki powstały z papierów Graphic45,
mało jest to wyeksponowane na zdjęciach, ale kartki są mocno przestrzenne,
na kolorową bazę przykleiłam najpierw ramę okna,
a później na środku okienko lekko przechylone na kosteczkach 3D.
W rzeczywistości więc karteczki dają fajny efekt :)

Wykorzystane materiały to:
 Papier "Christmas Past Frames" Papier "LET IT SNOW" 

Pozdrawiam serdecznie
i do zobaczenia już jutro na CraftShow w Krakowie! :)

4 komentarze:

  1. Wow! Cuda! Śliczne kartki, a te papiery po prostu urzekające! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. papierki sa urocze, karteczki cudowne

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię taki klimat świątecznych kartek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga kartka to moja faworytka :) Papier ładny, ale nie na główny plan jak dla mnie, ciut zbyt krzykliwy. A w tej drugiej właśnie to krzykliwe zostało w tle, a łagodniejsze na pierwszym planie :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)