piątek, 26 października 2012

Wyjątkowy album o przyjaźni

Witajcie,
przede wszystkim chcę podziękować za spotkanie w Krakowie na CraftShow.
Byłam króciutko, ale i tak  cieszę się ogromnie,
 że choć na chwilę mogłam się z Wami zobaczyć i porozmawiać :)

Dziś mam dla Was wyjątkową pracę,
album o przyjaźni...
Przyjaźni która połączyła dwie rodziny i trwała wiele lat.
 I choć choroba rozdzieliła przyjaciółki, jedna z nich odeszła 4 lata temu,
to pozostały piękne wspomnienia warte wyjątkowej oprawy.
Tak więc powstał ten album - prezent urodzinowy dla jednej z przyjaciółek.













Wykorzystane materiały:

Zestaw SILENT NIGHT Zestaw HERBATA Z MALINAMI 
Wykrojnik okrągła + elementy  
Dzika róża 25MM "CIEMNA KOŚĆ SŁONIOWA"  Dzika róża 25 mm "Burgund" Herbaciana róża 25mm "Jasna kość słoniowa"

Pozdrawiam serdecznie, Magda.

6 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu akurat dziś i przy tym albumie zrozumiałam dlaczego się robi takie albumy. A dlatego właśnie by podczas oglądania tych czasem kilku zdjęć powspominać te stare, dobre czasy... A przy okazji podziwiać to co wokół zdjęcia ktoś wyczarował:)

    Zawsze się zastanawiałam co to za frajda jedno zdjęcie na stronie a wokół tylko ozdoby.Teraz już wiem:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, specjalnie wklejałam po jednym zdjęciu na stronie, bo już fotografia sama w sobie jest bardzo wymowna i niesie cały ogrom wspomnień i emocji, więc nie potrzebuje nadmiaru ozdobników.

      pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Przepiękny album, cudowny prezent, wspaniała pamiątka! Podobna historia przyjaźni miała miejsce u nas w rodzinie, może też się skuszę na podobny album dla mojej mamy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna przyjaźń wymaga pięknej oprawy.Bardzo ładna rzecz!! Szkoda,ze tylko jeden album był do zrobienia.Ale ta która została ma rewelacyjną pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)