poniedziałek, 12 listopada 2012

Dla małego fana Spider-mana

Dla małego fana Spider-mana -Mikołaja,mama zamówiła  zawieszkę do pokoju
i karteczkę do kompletu.Mikołaj obchodził swoje 4-te urodziny i uwielbia człowieka-pająka.
A ja uwielbiam prace,w których mogę jak najwięcej dać z siebie.
Tak jak tu,wszystkie spider-meny namalowałam sama i pokolorowałam
Zdecydowałam się na wersję mini Spider menów,
wydają mi się dużo łagodniejsze,przez co lepsze dla 4-latka :)
I to połączenie czerwieniu i niebieskiego-po prostu uwielbiam...











Trudno zadowolić 4-latka ale podobno Mikołaj był zachwycony :))

Wykonując komplet,użyłam : 

Papier LEKCJA MIŁOSCI 04 Papier Przedwiośnie 02 Papier Przedwiośnie 04
Promarker "CZERWONY"ProMarker "Sky Blue"ProMarker "BLACK"
ProMarker "Sandstone"ProMarker "COCOA"

Pozdrawiam i życzę udanego poniedziałku :*


3 komentarze:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)