środa, 19 grudnia 2012

Dziewczynka z jabłuszkami

Taka dziewczyna z jabłuszkami zawitała na notesie.
Od razu wiedziałam,jakich kolorów użyć.
Wbrew panującej za oknem pogodzie ,wiecznej chęci spania i dość nostalgicznemu nastrojowi,użyłam wesołych,nasyconych barw.
I nigdy bym nie pomyślała,że czerwień będzie się tak ładnie komponowała z pomarańczem i różem.
Podobają mi się takie kolorystyczne eksperymenty.





Tył notesu zdobi niesamowicie apetyczne jabłuszko !!!



Papier Przedwiośnie 04  Papier "ALFABET"
Guziki "SERDUSZKA CZERWONE"   Baza BEERMATA 15cm x 15cm Naklejki tekturowe OFFBEAT

A widzieliście już te cudne guziki w kształcie serduszek i gwiazdek ??!!
Nie można przejść obok nich obojętnie :)

Pozdrawiam Was serdecznie,mam nadzieję,że tym radosnym notesem choć troszkę 
poprawiłam Wam humor :)



4 komentarze:

  1. Rzeczywiście fajnie zagrało zestawienie kolorów. A całość jest radosna i bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama radość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu a czym kolorowałaś? Pięknie Ci to wychodzi. Kupiłam jeden (1!) marker Graph`it i zastanawiam się w co inwestować...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)