poniedziałek, 17 grudnia 2012

Sukienki na roczek Antosi

Malutkie drewniane klamerki leżały w mojej szufladzie ponad 4 lata !!
Byłam o krok od wyrzucenia ich do śmieci.
Aż otrzymałam zamówienie na zrobienie zaproszeń na roczek małej Antosi.
I wtedy lampka się zapaliła :)

Tak powstały wiszące na klamereczkach sukienki na roczek Antosi.
Bo sukienka miała być motywem przewodnim zaproszeń :)









Z pomocą jak zwykle pośpieszyły słodkie papiery z Galerii Papieru,
nie wiem jakby wyglądało moje skrapowanie bez tych papierów :)

Środek zaproszeń również delikatnie ozdobiłam,wykorzystując papierową taśmę i border wycięty
dziurkaczem brzegowym :)

Dziękuję bardzo za uwagę,wracajcie do świątecznych porządków i 
szaleństw zakupowych...ja już jestem troszkę tym zmęczona :)

Papier LEKCJA MIŁOŚCI 02  Papier LEKCJA MIŁOŚCI 01 Taśma papierowa różowa w granatowe kropki Dziurkacz brzegowy KORONKA SERCA   

Pozdrawiam :*





6 komentarzy:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)