piątek, 8 lutego 2013

Przepiśnik z sercem

Witajcie,
Jeżeli lubicie gotować, piec i pichcić dla najbliższych, to zapewne doskonale wiecie, że potrawy przygotowane z sercem smakują najlepiej :) 

Do przygotowania tego przepiśnika zainspirował mnie napis "Home made with love" który połączyłam z obrazkiem aniołka niosącego serce na tacy :) Notes powstał oczywiście z przepięknej kolekcji papierów "Sweet Home" Całość dopełniła ramka ze skrzydlatymi zawijasami z kolekcji "Vine" Anemone. 

Przyznam Wam w sekrecie, że marzy mi się cała kuchnia w takich pastelowych romantycznych kolorach i ze starociowymi akcentami :) Może kiedyś ...





  Zestaw papierów z kolekcji "Sweet home"

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam udanego weekednu, 
zapraszam tez Was na moje Candy :)



7 komentarzy:

  1. cudniasty! piękna kompozycja i mega-apetyczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, ciesze się że się Wam podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, bardzo dziewczęcy i delikatny :)
    Mam prośbę, czy moglibyście rozważyć przesyłanie wycinanek w innej formie niż koperta? Luzem po niej latają i dwa bordery miałam nadłamane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy za wskazówkę, wszelkie tego typu uwagi sa bradzo potrzebne!
      dopiero się uczymy... :)

      Usuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)