czwartek, 7 marca 2013

Wyniki wyzwania nr.16 -"Metamorfoza pudełka "


Witajcie,

przyszła pora na ogłoszenie wyników wyzwania nr 16 - Metamorfoza pudełka
Dziękujemy za Wasz udział w zabawie,
za tyle przepięknych i oryginalnych prac :)

To wręcz niesamowite,jak z niepozornego i nieciekawego pudełka,
można stworzyć istne cudeńko :)

W tym wyzwaniu wygrywa metamorfoza,którą pokazała nam.....
Cudaczek !!!!!




Do Cudaczka trafia kolekcja papierów Biała róża" oraz cała kolekcja tekturek ANEMONE "LOVE ROSE"

  "Love Rose" Ramka duża  "Love rose" Rameczka I love You Zestaw LOVE ROSE


Gratulujemy !!!
Skontaktuj się z nami na: info@scrapek.pl w celu odebrania nagrody :)


*********

Prace były jednak tak różnorodne i wspaniałe,że jak zwykle wyróżniłyśmy 3 propozycje.
Bedzie nam miło,jeśli pobierzecie poniższy banerek i opublikujecie go u siebie :)


Wyróżnienia trafiają do:

Sylki- za uroczy shadowbox ze swoimi dzieciaczkami


Palipa.spa- za cudne pudełeczko ozdobione smakowitymi wisieńkami :)


Ani M. - za wesołe,pełne koloru okrągłe pudełeczko pełne rozetek


Serdecznie gratulujemy dziewczyny !!!!

Kolejne wyzwanie rusza za tydzień !!!
Będzie na pewno równie ciekawie :)
Zapraszamy !!!

Zespół Scrapek.pl

6 komentarzy:

  1. Gratuluję:) Pudełeczko Cudaczka jest przepiękne! Chciałoby się je mieć... Ale ja za to mam cudowny kalendarzyk zrobiony przez Cudaczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Cudaczka !!! Przepiękne pudełeczko i zasłużona nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie w pracy szybciutko zerknęłam i nie wypada mi tu za bardzo piszczeć z radości :D ale co tam... niech się patrzą jak na wariata hehe
    Bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale miło :) dziękuję za wyróżnienie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki wielkie za wyróżnienie.Niezmiernie mi miło że moja praca wpadła wam w oko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)