środa, 11 września 2013

Wyzwanie nr 21 - "Galeria obrazów"


Kochani,

Po wakacyjnej przerwie wracamy do Was z naszymi wyzwaniami.
Jesteście wypoczęci ,zrelaksowani, pełni pozytywnej energii.
Trzeba gdzieś tą energię spożytkować :)

Zapraszamy zatem na nasze wyzwanie, 
gdzie będziecie musieli się wykazać i obudzić w sobie duszę artysty-malarza :)

Temat wyzwania :

"GALERIA OBRAZÓW"

Wytyczne:
- należy wykonać pracę w formie obrazka z użyciem dowolnej grafiki, czy obrazka, czy elementami papierowymi a nie tylko zdjęciem !
- obrazek ma mieć formę do powieszenia lub postawienia ale nie LO !
- obrazek musi zawierać kwiaty,
- dodatkowo na obrazku musi pojawić się motyw skrzydeł (anioł, motyl, ważka itp....)

Termin :
od 11.09 do 30.09 do 24h

Zasady udziału w wyzwaniach:
- na wyzwanie każdy może zgłosić DOWOLNĄ ILOŚĆ PRAC, które są nowe i nie były nigdzie wcześniej publikowane,
- w pracy można ALE NIE TRZEBA użyć materiałów ze sklepu Scrapek.pl. Jeżeli użyjecie produktów ze sklepu Scrapek.pl to prosimy je podlinkować,
- na swoim blogu NALEŻY zamieścić nasz podlinkowany banerek (foto poniżej), 
- należy także zamieścić aktywnego linka przenoszącego na wpis z aktualnym wyzwaniem,
- prace należy dodawać poprzez INLINKZ, pamiętajcie by podać linka bezpośrednio do pracy!
- należy także przyłączyć się do Obserwatorów naszego bloga, można też dołączy do Znajomych na Facebooku
- zawsze staramy się u każdego zostawić komentarz, dlatego prosimy usunąć kody potwierdzające, które i tak nie chronią przez Spamem, a nam bardzo wydłużają i utrudniają pracę!


Nagrodą w tym wyzwaniu są :

Zestaw papierów UHK "Tropical Fruits"

oraz ....
- 5 wybranych przez zwycięzcę metalowych zawieszek,

-5 wybranych przez zwycięzcę tekturek Anemone z kolekcji "Białe święta" !!!!

Białe Święta 'Zestaw bombek nr 2" Białe Święta "Bombka z kokardą" Białe Święta "Choinka ozdobna" Białe Święta "Drzewko fantazyjne" 
{przykładowe tekturki Anemone}


*******************************************
A oto inspiracje naszego Skrapkowego Zespołu :

Basia - każda mama ma czasem dość codziennego zgiełku i monotonii. Dzieciaki dokazują, prasowanie czeka, a w lodówce nie ma nic oprócz musztardy. Na poprawę nastroju przygotowałam więc pozytywny obrazek na podobraziu, abyśmy nigdy nie zapomniały dla kogo to wszystko robimy i dla kogo żyjemy :))
Obrazek jest pełen słodkich szczególików. Zawiśnie w mojej pracowni i będzie mi dodwała sił :))






Wykorzystane materiały :
ORIENT "Bengal" VINE "Napisy CEREMONIA"  Foremki silikonowe "Motyle i kwiaty"Masa plastyczna 'CLAY"
Perły mietowe 5mm  Perły różowe 5mmRozalia w ogrodzie 02Bloczek JUTRZENKA" 
Kwiatki Sweetheart "RÓŻOWE" Róże 20mm "JASNO-RÓŻOWE" Róże 15mm "Miętowe" Dziurkacz brzegowy KORONKA SERCA

********************************************

Magda - przygotowałam obrazek do mojego scrap room'u z inspirującym textem :) Całość zamieściłam na bazie w kształcie skrzydła, dodałam dużo kwiatuszków: materiałowych, wycinanych z papieru i gotowych różczek. Wszystko potraktowałam białą akrylówką i dodałam trochę perełek. Muszelki wykonałam z masy plastycznej odbijając w niej stempelek - ciekawa alternatywa dla gotowych foremek, które niestety są dość drogie - pomysł podpatrzony u Hogaty. Obrazek zawiśnie nad moim biurkiem i mam nadzieję, że mnie będzie mocno inspirować do twórczej pracy :)))




Wykorzystane materiały, które znajdziecie w Scrapku:

 
 Róże 10mm coffee brown  Róże 10mm "Jasno-brzoskwiniowy" Kwiat wisni "Jasno-rózowy"

*********************

Zachęcamy do udziały w wyzwaniu.
Jesteśmy pewne,że powstanie piękna gleria obrazów :)

Pozdrawiamy-Ekipa Scrapek !





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)