poniedziałek, 14 października 2013

Lekcja Old School nr.14- "Radzimy sobie bez wykrojników cz.2"

Witajcie !
Miedzy jednym chorowaniem dzieci a drugim,
wpadam do Was z kolejną lekcją Old School,na której nauczymy się ,
jak radzić sobie bez maszynki wycinająco-tłoczącej.
Tym razem pod lupę bierzemy ten folder do embossingu


Folder jest piękny i elegancki.
Ale wymaga użycia maszynki,której nie każdy posiada .

Poradzimy sobie ? JASNE !!!

Potrzebne będą:
-linijka,ołówek
-ozdoby (perełki,kryształki)
-kartonik
-tablica do bigowania ,kość do bigowania lub trymer z funkcją bigowania

 


ZACZYNAMY !!!

1.Na kartoniku,który wykorzystamy potem do naszej pracy,
rysujemy od linijki linie proste,tak aby tworzyły "szachownicę "
Linie rysujemy po lewej stronie kartonika.



2.Następnie po zaznaczonych liniach bigujemy kartonik za pomocą tablicy do bigowania bądź kości introligatorskiej i linijki.
Ja użyłam maty do cięcia,która oprócz ostrza do cięcia,ma wymienny "nożyk do bigowania"



Bigujemy po lewej stronie kartonika.

4.Oto nasz gotowy "pikowany" kartonik.Wygląda nie mniej lepiej niż ten ,
który uzyskamy korzystając z pokazanego powyżej folderu do embossingu.


5.Teraz przyklejamy nasze kryształki lub perełki.
.I gotowe,możemy wykorzystać nasz elegancki kartonik na kartce.
U mnie jes to karteczka dla góralki z krwi i kości.
Stąd motyw haftowanych róż,góralki i czerwonych koralików :)




Chętnie zobaczę,jak Wy zastosowaliście ten "trik " w swoich pracach :)

Do zobaczenia w kolejnym Old School
Basia

5 komentarzy:

  1. Wow! Świetny kurs!
    Kiedyś kusił mnie ten folder do embossingu, ale jakoś nie zdecydowałam się na zakup. Cieszę się, że w tak prosty sposób można obyć się bez niego ;)
    Dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! :) Jak o nim nie zapomnę to wykorzystam w jakiejś pracy i się pochwalę ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy mogłabyś podac link , gdzie można kupić ten folder, mam maszynkę, folder mi się podoba, ale niestety nigdzie nie mogę go znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Ale cudeńko! Z chęcią wypróbuje ten pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, na pewno go wypróbuję ☺️

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)