niedziela, 25 maja 2014

O dzieciach....


Witam  serdecznie  w tym  pięknym i  słonecznym  dniu. 
Chciałam pokazać  karteczkę ,która  zrobiłam  z  myślą  o  dzieciach, bo  wkrótce  przecież  ich święto.


Nie  bez  powodu  użyłam  w  tle  motywu  zegara   podkreślając  ogólnie  znane  powiedzenie,że czas mija,  a  dzieci  szybko rosną.....
Wykorzystałam  papiery  z kolekcji  Maleńkie  cuda ,którą  znajdziecie na półkach  Scrapka, a  jaka
wydaje  mi  się idealna  do  dziecięcych  projektów.



A  dzieci  lubią...Baloniki....Pokryłam  je  crackle  accent , miejscami   pobieliłam gesso i dodałam  szczyptę  brokatu.



Dziewczynka  wycięta  została  z  arkusza papieru  znajdującego  się  we  wspomnianej  wyżej kolekcji  Lemon Craft.


W  sklepiku  znajdziecie :







 Miłego  dnia : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)