wtorek, 5 sierpnia 2014

Na zielono......Prawie

Witam  serdecznie : )
Dzisiaj  pokazuję  karteczkę przygotowaną  z kolekcji Graphic 45 , w  orzeźwiającej  zieleni.


Wykorzystałam ziółko  Anetki- (tasznik) - bardzo pasował mi  do  tej  leśnej  scenki.



Wnikliwe oko  dojrzy drobne  stemplowania  na  zielonej bazie : )



Dodałam  troszkę  wykrojnikowych wycinanek z wykrojnika Primy i  MB.



Robiąc  tę  karteczkę  przypomniało mi  się,że  w  dzieciństwie  często  kumkanie żab towarzyszyło  mi  przy  zasypianiu...A  teraz?  Nie  pamiętam  kiedy  je  ostatni  raz  słyszałam.....


Miłego  dnia  życzę: )

W sklepiku  znajdziecie:
























9 komentarzy:

  1. o jaka cudna baśniowa karteczka:). uwielbiam żaby i taką magiczną scenerię:). pozdrawiam cieplutko życząc miłego dnia:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  2. to jeszcze raz ja...:). ta praca jest tak cudna, że nie mogę się na nią napatrzeć....:). zresztą wszystkie Twoje prace uwielbiam:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita, z klimatem! Ta kartka opowiada bajkę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham prace Sylwi. Tylko tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny- ślicznie dziękuję za ciepłe słowa: )

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)