środa, 24 września 2014

Oblicza dwa pewnej panny

Witam  serdecznie....Jesienią...Tak,tak  moje  drogie nastała ta  pora  roku...
Nie  będzie  jednak  brązów  i  czerwieni,ani  żółtego  koloru....
Będzie  za to  embossing z  użyciem  pasty  i  pudru..Na  gorąco ma  się  rozumieć,  bo czekać aż
zaschnie pasta-  to dla  mnie za  długo....



I  dwa  oblicza  bo  do  wykonania dwóch  wersji  pracy posłużyłam  się  

                   Mademoiselle "Antoinette- czy  to  będzie  Panna Antosia?????





Karteczki  bardzo  podobne,  ta sama  baza, ale  różnią  sie  ptasimy  klateczkami, których
przygotowując  się  do  tego  postu wykrzesałam z  sześć : )





Za pomocą  maski nałożyłam  szpachelką  pastę  do  embosingu,po czym zdjęłam  szablon  i  posypałam pudrem i użyłam nagrzewnicy- ot  tak  dla  przypomnienia  tej techniki.




 Florystyczne  elementy  ciapnięte  gesso,  a  na  jednej  z  karteczek  dodałam  nieco  glossy  accent.





Miłego  dnia  życzę  : )



W Scrapku znajdziecie  :






                                                                                                         

5 komentarzy:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)