sobota, 4 lipca 2015

Moc życzeń z nutką pieprzu:)

Dzień dobry!

No dla mnie nie taki dobry, bo żar leje się z nieba, a to kompletnie nie moja bajka. Jak zwykle w taką pogodę poważnie rozważam przesiedlenie się np. do Finlandii albo Norwegii:)

Właśnie w trakcie takich rozważań zrobiłam kartkę z.....nutką pieprzu, aby nadać dzisiejszemu dniu nieco wyrazistości:)



Kwiatki domowej roboty.




Do wykonania kartki wykorzystałam m.in.



Kolekcję papierów "A hint o pepper"












Życzę miłego weekendu fanom upałów, a z tymi którzy ich nie kochają - łączę się w bólu;)

3 komentarze:

  1. kartka piękna :)) również nie inspiruje mnie taka pogoda, a o Finlandii i Norwegii to ja marzę nie tylko podczas takich upałów... więc jak już będziesz udawała się w te rejony to poproszę o zabranie mnie ze sobą!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. '' Żal leje się z nieba ''

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka w przepięknych kolorkach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)