środa, 9 września 2015

Karteczka o szyciu, życiu i marzeniach .....

Cześć dziewczyny i chłopaki :-)

Kolejna karteczka, która powstała tak sobie dla przyjemności.
Większość prac tworzę przy nagłym przypływie weny, energii i wewnętrznej potrzeby. Dlatego zawierają w sobie odrobinę moich uczuć, nastrojów, przemyśleń..., tego co mi, w danym momencie twórczym, w duszy gra :-)

Ostatnio sobie marzyłam, planowałam, wzdychałam.... myślałam o swoim życiu i tym, co chce w nim zmierzyć. Tak sobie projektowałam.... i powstała inspiracja dla Was !

Praca powstała z papierów Easter Greetings, tekturek Anemone oraz ręcznie gniecionego kwiatuszka z foarmiranu .














Ze Scrapka użyłam :

   
  
  
  

Pozdrawiam
Daga


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)