poniedziałek, 12 października 2015

W zieleni

Witajcie,
dzisiaj mam dla Was dwie prace, w których wykorzystałam bordery z kolekcji Witraże
WITRAŻE "Bordery"
Pierwsza to kartka dla wyjątkowego nauczyciela 
tekturki pomalowałam białym Dabberem
 drugi projekt to mój osobisty pojemnik na paseczki/napisy, które chciałam uporządkować.
w tym celu wykorzystałam drewniane pudło na wino, otrzymane od znajomych.
Wino zostało wypite, a pudło zostało :)
Boki wykleiłam kawałkami papierów w tonacji zielonej, dodałam też napisy, aby zapełnić wolne miejsca.
Całości dopełniły maski i stemple. 
góra pudła
a tekturkę pomalowałam zieloną farbą wodną
teraz wszystkie paseczki mam w jednym miejscu 
Do wykonania prac użyłam:
Ayeeda Farba wodna Groszek  Zestaw 50 ANITAS kart i kopert A6 białe Mix kwiatków Białe 25 sztuk    Sunday "Niedzielny poranek"  On my owl "Pasek zielony"  Klej MAGIC 
Pozdrawiam

1 komentarz:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)