środa, 2 grudnia 2015

Scrapuszkowe prezenty.

Dzień dobry!

Wciąż trwa nasze wyzwanie "3 zawieszki i 3 media". Ja już takie zawieszki wykonałam, więc zaczęłam myśleć o prezentach. Postanowiłam rozpocząć od drobnych upominków...

I tak wpadły mi w ręce tzw. scrapuszki i małe notesiki. Scrapuszki mają wyrywane karteczki, więc łatwo przewidzieć ich miejsce użytkowania. Niemniej, przekonałam się już nie raz, że nie można ich zbytnio ozdabiać, gdyż stają się mało funkcjonalne, i albo gubią swoje ozdoby, albo zostają odłożone do szuflady, żeby ich nie zniszczyć. A tego wolałabym uniknąć:)

Tak więc wybrałam opcję "minimum ozdób".


Wszystkie notesiki ozdobione są po obu stronach Anemonowymi tekturkami.






W Scrapku zakupicie Anemonowe tekturki:












Dziękuję za uwagę i pozdrawiam serdecznie, Tajanna

1 komentarz:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)