piątek, 22 stycznia 2016

"Marcin, do boju!" edycja charytatywna - zrzuta na protezę dla Marcina


 Kochani!

Zwracamy się do Was z ogromną prośbą o pomoc dla Marcina - wspaniałego chłopaka, którego historię możecie przeczytać poniżej.

Wśród osób, które dokonają wpłaty na konto Fundacji Jaśka Meli, "Poza Horyzonty", której Marcin jest podopiecznym  lub przekażą swój 1% podatku i prześlą nam emaila z tą informacją wylosujemy bon na zakupy w naszym sklepie.
KAŻDA ZŁOTÓWKA SIĘ LICZY!

Bardzo również prosimy o udostępnienie linku do wydarzenia na blogu, lub swoim profilu na facebooku .


Cześć!
Jestem Marcin i pewnie wielu z Was zna już moją historię, gwoli przypomnienia:

We wrześniu 2015 roku uległem wypadkowi podczas praktyk studenckich. Z ogromną siłą uderzyła we mnie dwudziestotonowa maszyna kolejowa. W wyniku tego zdarzenia doznałem licznych obrażeń miednicy oraz obu nóg. Konieczna była amputacja nogi prawej łącznie z całościowym wyłuszczeniem stawu biodrowego.

Potrzebuję protezy i długiej rehabilitacji, aby wrócić do normalnego funkcjonowania w życiu codziennym. Byłem sportowcem, który w dalszym ciągu pragnie prowadzić aktywny tryb życia. Chciałbym skończyć studia, które rozpocząłem i znaleźć w przyszłości satysfakcjonującą pracę.
W moim przypadku konieczna jest proteza specjalistyczna, której koszt wynosi około 200 000 zł.


Czuję się już całkiem dobrze - także dzięki Wam, Waszym modlitwom, trzymanym kciukom oraz każdej innej formie pomocy! Jesteście super!

Obiecuję, że nie przestanę walczyć, ale w dalszym ciągu potrzebuję do tego Waszej pomocy! Kibicujcie mi dalej, tak jak jeszcze niedawno kibicowaliście podczas meczów mojej drużyny.

Jeśli czujecie, że chcielibyście (i moglibyście) zrobić coś jeszcze i zadajecie sobie pytanie "jak jeszcze mogę pomóc?" to już Wam odpowiadam:
A no możecie na przykład oddać jeden procent podatku albo przekazać darowiznę.

Pieniążki zostaną przekazane na konto fundacji Jaśka Meli "Poza Horyzonty" i przeznaczone będą na protezę i rehabilitację dla mnie.

Oto dane fundacji, której podopiecznym jestem:

1% podatku:
KRS 0000320551
Cel szczegółowy: MARCIN POLAK

Przekazanie darowizny:
Fundacja Jaśka Meli „Poza Horyzonty”
Ul. Lanckorona 101, 34-143 Lanckorona
Numer rachunku 798804 0000 0000 0023 9551 0001
Koniecznie z dopiskiem: MARCIN POLAK

For you guys who are living abroad:
Name of the bank:
Bank Spółdzielczy Limanowa
BIC/SWIFT: SPLMPLP1XXX
PL79 8804 0000 0000 0023 9551 0001
MARCIN POLAK



Razem z całą moją rodziną i dziewczyną dziękujemy Wam za to, że nieustannie pomagacie mi wierzyć w siebie... i w ludzi!

Dzięki!!!

8 komentarzy:

  1. Udostępniam, bo warto pomagać ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy jest jakiś termin końcowy akcji bo chciałabym przekazać 1% z pitu

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja wrzuciłam informację na bloga wyzwaniowego gdzie zagląda dużo scraperek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie przekażę 1% podatku dla Marcina .Udostępniam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również przyłączę się do akcji

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)