niedziela, 10 kwietnia 2016

Z rameczkami i embossingiem

Witajcie,
dzisiaj mam kilka kartek przygotowanych z okazji różnych jubileuszy, rocznic.
W każdej pracy wykorzystałam jedną z naszych anemonowych ramek oraz dodałam wytłaczane tło.
Pierwsza kartka dla kobiety z okazji jej okrągłych urodzin
Ramka Wyobraźnia
Kolejna kartka również kobieca
użyłam
Ramka Malwina

Ostatnia kartka z okazji 25 rocznicy ślubu

Użyłam:

http://www.scrapek.pl/pl/p/Ramka-Bajka/12331

Z naszego sklepu wykorzystałam również:

Mix kwiatków Białe 25 sztuk    Sweetheart Białe Mini 10 mm Sweetheart Mix Pink Mini 10 mm
AVONLEA "Maryla"AVONLEA "Mateusz"  AVONLEA "Diana"
 Klej MAGIC  Bibula samoprzylepna dwustronna Kostki klejace 3D 2mm 
 Zestaw 50 ANITAS kart i kopert A6 KREMOWE
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)