środa, 28 grudnia 2016

Pożegnanie


Witam!

To mój ostatni wpis nie tylko w tym roku, ale i na blogu scrapka, więc chciałabym się z wami pożegnać. Bardzo mi miło, że mogłam na blogu scrapka zainspirować te osoby, które dopiero zaczynają przygodę ze scrapbookingiem oraz scraperki, które tworzą w podobnym bałagniarskim stylu jak ja. Podczas roku byłi wasze komentarze dla mnie motywacją, bardzo wam dziekuję.

Dziekuje też za wsparcie świetnym dziewczynam Halince oraz Anetce, z ktorymi miałam okazję spotkać się i na żywo. Tworzyły i wysyłały do mnie przepiękne produkty. 


Pożegnam się pracą, jaką uwielbiam robić. Mixed-media. Lubię wolność w tworzeniu, wolność jest moim podpisem. Latać w wyobrażni pozwalają mi wszelakie media, farby, pasty, mgiełki, maski... również myśli, uczucia, stan emocjonalny. 
Wolność - to jestem ja. Janka.

I tutaj moja praca - canvas "Zima"









Życzę wam szczęśliwego nowego roku 2017!




W projekcie użyłam materialy ze scrapka:

  
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)