poniedziałek, 20 lutego 2017

Ramka - "wisienką na torcie"

Oj!ciężko się obrobić ostatnio, ale dałam radę i przygotowałam kasetkę na biżuterię lub zdjęcia - jak kto woli :)

Kasetka została pomalowana farbami kredowymi, a następnie przy użyciu maski i pasty strukturalnej wytłoczyłam wzór na wierzchu pudełka :)

Natomiast boki kasetki ozdobiłam śliczną ramką oczywiście od scrapek.pl

Ramka została również pomalowana farbami kredowymi, a następnie podzielona na pięć części co pozwala na naklejenie na wszystkich boczkach, ramka jest tak urocza, że wystarczy jej tylko tyle, żeby był elegancki efekt :)

                                                       




Ramkę jaką wykorzystałam znajdziecie tutaj


natomiast i inne tekturki Anemone są tak dopracowane i piękne, że dacie radę sami coś wybrać i stworzyć piękne prace ♥

                                                      Pozdrawiam   Iva





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)