niedziela, 2 lipca 2017

Witamy nowe projektantki - Basię i Monikę

Witam Was ciepło i z przyjemnością przedstawiam nasze nowe, niezwykle utalentowane projektantki:

Basię


Moja przygoda z papierem zaczęła się dziesięć lat temu od scrapbookingu i trwa do dziś. 
Z czasem pokochałam też media mieszane.
Obecnie z powodzeniem łączę obie techniki tworzenia. W moim życiu nie ma miejsca na nudę,
raczej brakuje mi czasu na realizację pomysłów stale piętrzących się w głowie.
Kolorowy świat papieru i mediów pochłania czas i wypełnia każdą wolną chwilę.
Tworzę w wielu stylach, w których nieodzowne są tekturki, kwiaty, koronki, sznurki i wielowarstwowość.
Pasjonuje mnie tworzenie rzeczy unikatowych, dawanie drugiego życia zapomnianym przedmiotom. 
Lubię zaszaleć z kolorami i różnorodnymi materiałami,
eksperymentuję i niejednokrotnie zadziwiają mnie efekty tych eksperymentów.
Od niedawna na moim blogu zamieszczam krótkie tutoriale fotograficzne.
Lubię testować produkty a nowe wyzwania wywołują u mnie ciekawość i dreszczyk pozytywnych emocji.
Moje prace możecie zobaczyć na:

oraz 

Monikę




Nazywam się Monika Jakubowska, czyli Monia. 
Mieszkam wraz z rodziną w  niewielkim mieście na Lubelszczyźnie.
Scrapbooking poznaję od 2008 roku, wciąż się uczę czegoś nowego. 
To pasja, która pomogła mi przetrwać wiele trudnych momentów i daje mi zawsze wiele radości. 
Dzięki niej poznałam mnóstwo wspaniałych, utalentowanych osób z całego świata.
Styl moich prac zmieniał się przez lata, jednak od początku używałam kwiatów, perełek, koronek. 
Uwielbiam też robić własne kwiaty. Najczęściej robię kartki, ale zdarzają się też inne formy. 
Lubię bogate, przemyślane kompozycje, detale mogę dopieszczać w nieskończoność. 
Dziękuję za zaproszenie do współpracy, bardzo się cieszę, że mogę dołączyć do DT Scrapka 
i pracować z fantastycznymi tekturkami Anemone.
Moje prace można oglądać na:

Już wkrótce będziemy mogli podziwiać prace Basi i Moniki na blogu Scrapka!

Pozdrawiamy
Zespół Scrapka i Anemone

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)