niedziela, 17 września 2017

Pudełko kwadratowe KSIĘGA "Para Młoda w parku"

Witajcie !

Tworzycie w weekendy ? 
Jeśli tak, to przygotowałam dla Was kurs krok po kroku, 
instrukcję złożenia księgi z parą na mostku.


Zabawę zaczynamy od złożenia "pudełka" fot. 1 i 2, 
w którym umieścimy ramkę z drzewami fot. 3 i 4. 
Na fot. 1 i 3 pokazałam części do złożenia potrzebnych elementów,
fot. 2 i 4 ilustruje gotowe konstrukcje.
Wszystkie części łączyłam nakładając w oznaczonych miejscach 
kroplę kleju do papieru (magik).

Składamy mostek i osadzamy na nim parę.
Zwróćcie uwagę na fot. 7 - łączenie elementów.
Jesteśmy na półmetku. 
Montujemy mostek z parą w ramce z drzewami.
Pozostaje nam dekoracja i stworzenie pełnego efektu 3D.
W zestawie znajdziemy dwie ramki, na fot. oznaczyłam je cyframi 1 i 2.
Nakładamy je w oznaczonej kolejności na zbudowaną konstrukcję. 
Na wierzchu, jako ostatnią przyklejamy ramkę z gałązkami.
Sklejamy całość.
Na wewnętrznej stronie okładki księgi 
znajdziecie bardzo przydatne znaczniki, które pomogą Wam
symetrycznie przykleić obie części.

Teraz pozostaje tylko pięknie księgę ozdobić 
i przekazać w prezencie ślubnym.
Będzie nam miło, jeśli pochwalicie się swoimi księgami.

Ja gotową pracę pokażę niebawem.

Przesyłam moc uścisków
Basia


1 komentarz:

  1. Świetny kurs :) Myślę że bardzo przydatny przy takiej ilości elementów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)