środa, 18 października 2017

Ślubnie z ptaszkiem ...

 Witam Was serdecznie.
Na blogach króluje obecnie Halloween, zaczynają się pojawiać coraz częściej prace związane
 ze Świętami Bożego Narodzenia...
A u mnie nieśmiało zakwitły kwiaty na ślubnej kartce, na której oprócz cudnych kwiatowych wianków z Anemone pojawił się drewniany ptaszek.
Całość ułożyłam na zimowych delikatnych papierach UHK Gallery Frosty Morning.


Na kartce można znaleźć dwa wianki, jeden większy, Majowy Ogród, przykleiłam w całości,
 drugi mniejszy,Wianek Boho,  rozcięłam na kilka części i dokleiłam do większego
 



Kwiaty, jak zwykle własnoręczne :)


Ze sklepu wykorzystałam:

Wianek Boho     Ramka Majowy Ogród    Frosty morning "Slide"    Frosty morning "Hoarfrost" 
  Klej MAGIC      Kostki klejace 3D 1mm      Podkład Gesso 100 ml Biały 

Pozdrawiam,

   Małgosia     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)