środa, 17 stycznia 2018

Energetycznie :)

Dzisiaj tak trochę mało romantycznie będzie a bardziej energetycznie.
W taki śnieżny pochmurny dzień poczułam potrzebę  użycia mocnych kolorów...
Zabrałam się w końcu za granatowo - żółte papiery UHK.
Dodałam tekturki Anemone, które delikatnie pomalowałam  Inka gold.


Przykleiłam też ręcznie robione kwiaty... 



Bardzo się starałam pokazać jak delikatnie błyszczą pociągnięte Inka gold tekturki, ale chyba słabo mi to wyszło...



Ze sklepu wykorzystałam:

 Ornament Partal   Ornament Sala de los Abencerrajes   Magic twilight "Spell"        Magic night "Sripeats"  Magic night "Hocus-pocus"   Inka Gold "CHAMPAGNE"   Podkład Gesso 100 ml Biały   Kulki średnie   Klej MAGIC   Kostki klejace 3D 1mm

Pozdrawiam,

Małgosia

2 komentarze:

  1. Ostatnio pocięłam te papiery na kartki na 18 i dla dziewczyny i dla chłopaka. Te energetyczne kolory są bardzo fajne. I dokładnie widac to na Twojej cudnej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agnieszko :)To prawda, używając ich można uzyskać niespodziewany efekt :)

      Usuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)