poniedziałek, 22 stycznia 2018

Mini album - raczej romantyczny

Dzisiaj pokażę mini album, który zrobiłam z romantycznych papierów KaiserCraft
z kolekcji  P.S. I Love You, które kupiłam już jakiś czas temu... doczekały się.
Papiery utrzymane w eleganckich kolorach i wzorach nie wymagały wielu ozdób...
Blasku dodały im tekturki Anemone i delikatne małe różyczki.
Bazę albumu skleiłam wg kursu Ginger z bloga My Sisters Scrapper .
Jak to zrobić możecie zobaczyć - tu.



Wszystkie kartki postemplowałam  delikatnie czarnym tuszem,
 motylki odbiłam stempelkiem z tej samej kolekcji i wycięłam.




Kartki do tego albumu robi się inaczej niż robiłam to do tej pory, podoba mi się ten sposób
 i na pewno powstaną takie następne albumy :) 









 Ze sklepu wykorzystałam:

Ornamenty Maciejka   Ramka Fabiola 03   Dekory małe 


Ramka Jaśmina   Ornamenty Gaja   Róże 10mm "Żółte" 

Perełki o średnicy 3mm - białe   Podkład Gesso 100 ml Biały  Klej MAGIC   

Napis Album 03 

Pozdrawiam,

Małgosia

4 komentarze:

  1. Przed chwilą podziwiałam album Ewy, ale i twój album Gosiu jest cudowny. Piękna kolorystyka, super skomponowane strony, ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, zachwycający album!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)