poniedziałek, 5 lutego 2018

Biel

Biel jest połączeniem wszystkich kolorów, być może dlatego jego symbolika jest bardzo szeroka.W naszej europejskiej kulturze symbolizuje niewinność, duchowość, dobroć, prawdomówność. Być może dlatego kolor biały towarzyszy nam w najważniejszych, radosnych , momentach naszego życia.
Jednym z takich dni jest dzień I Komunii Świętej.



W pudełku Anemone "Brama Kwiatowa" skleiłam to co było do sklejenia.W środek pudełka wkleiłam cudowny papier firmy Craft O'Clock z kolekcji Celebrate 03. Resztę zagruntowałam białym gesso  i pomalowałam białą farba kredową.





Okładkę delikatnie "pomazałam" jeszcze zielona farbą.Po wyschnięciu farby przykleiłam wycięty motyw kwiatowy z papieru Celebrate Today 03, na środku zaś znalazła swoje miejsce Ramka z dzwonkami z tłem i Hostia.


Pozostał do zrobienia środek.Trudno sobie wyobrazić coś bardziej kojarzącego się z Komunią niż kielich.Użyłam więc naszego kielicha 3D .Pomalowałam go na biało. Na ramce przy pomocy 
szablonu i pasty strukturalnej znalazły się serduszka.



 Na koniec dołożyłam kwiatuszki , dodałam trochę akcentów brokatowych, popsikałam tuszem białym z Rangera i mistem z Lindy's i gotowe.
Tadam!!!
Życze miłego scrapowania, malowania i dużo radości!!

Halinka - właścicielka sklepu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)