sobota, 11 sierpnia 2018

Kolorowo i kwiatowo

Dzień dobry!


Od dłuższego czasu "chodził za mną" motyw
kwiatów i liści umieszczonych wokół brzegów kartki.
Te, które widziałam były głównie ostemplowane, a ja
zdecydowałam się na zabawę (tak, zabawę!) z wykrojnikami.


Przepis: 
-zestaw wykrojników "Funky floral" Sizzix;
- tekturki ze Scrapka;
- stempel do tła + archival brązowy;
- distress "walnut stain" lub inny odcień brązu do tuszowania brzegów;
- kolorowe kartony ze Scrapberrys;
- kremowy papier i baza.



Tekturki nasączyłam archivalem prosto z poduszki.





Muszę przyznać, że wycięcie takiej ilości elementów i zrobienie
trzech kartek zajęło mi kilka ładnych godzin.
Ale ta praca bardzo mnie zrelaksowała:)
Polecam serdecznie!



Serdeczne życzenia

moc życzeń - napis przecięłam:)

Moc życzeń - bis


Moc Życzeń





Mini Distress Pad "Walnut Stain"

Baza do kartki C6 pozioma kremowa

Pozdrawiam serdecznie!

3 komentarze:

  1. Od kilku dni oglądam twoje karteczki.Bardzo mi się podobają.
    Podałaś przepis to znaczy, że można z niego skorzystać? Mam sporo tekturek i wcześniej wyciętych scrapków. Wystarczyłoby je tylko pokolorować, dobrać napis i papier i kartka gotowa ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że można skorzystać! Na początku postu podkreśliłam, że motyw ozdabiania kartki wokół brzegów widziałam już wielokrotnie, a tu zaprezentowałam moją wersję. Czekamy zatem na Twoją. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Nie omieszkam podlinkować do Ciebie , gdy kiedyś karteczka powstanie :-)

      Usuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)