niedziela, 30 września 2018

Świąteczna historia z Anemone.

Dzień dobry!

Jak widać, ja już myślę o Bożym Narodzeniu.
Uwielbiam klimat tych świąt i mogłabym cały rok tworzyć
prace w tej tematyce.


Jak tylko kupiłam te papiery wzięłam nożyczki do rąk
i powycinałam mnóstwo elementów.


Serce-pierniczek, cukierek, rękawica zostały 
wycięte z arkuszy 03 i 05. Reszta z gratisowych pasków.




Gwiazdeczki wycięte z arkusza 05.


Na każdej kartce za dwa, trzy elementy podklejone są 
tekturą introligatorską, aby stworzyć warstwy.



Świeczkę i aniołka wycięłam z arkusza 03.


Papier, wycięte elementy i tekturki (tapowane farbą)
przyciemniłam tuszem distress.




Wesołych Świąt 2017


Białe Święta "Wesołych Świąt z ornamentem"



ÅšwiÄ…teczna historia 01


ÅšwiÄ…teczna historia 03


ÅšwiÄ…teczna historia 04


ÅšwiÄ…teczna historia 05


ÅšwiÄ…teczna historia 06

tusz distress do cieniowania brzegów
Mini Distress Pad "Walnut Stain"



Pozdrawiam serdecznie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)