środa, 17 października 2018

Pudelko na zdjęcia - zabawa ze strukturami

Witajcie Kochani,
tak sobie pomyślalam, że dawno już nie było u mnie pracy z mediami. Zakasałam więc rękawy (bo przyznam, że przy tego typu zajęciach jestem dosyć kolorowa :), no i zaczęła się zabawa.
Do przeróbki poszło pudełko na zdjęcia, które zmediowane było wcześniej ale jakoś nie było z mojej bajki. Ponieważ znajdowało się na nim już kilka warst, to postanowiłam, że będzie moim pudelkiem ćwieczeń. Zastosowałam na nim farby i preparaty w odcieniach od miętowych do granatowo-zielonych, pojawiła się też odrobina złota i białe gesso. Powiem tak - z uzyskanych struktur jestem bardzo zadowolona :) - a co najważniejsze wiem już co zmieniłabym  w następnym :)















Pozdrawiam serdecznie Ewa


Użyłam:









1 komentarz:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)