poniedziałek, 12 listopada 2018

Świąteczny album

Witajcie.
Dzisiaj pokażę album na świąteczne zdjęcia.
Wykorzystałam w nim papiery z wcześniejszej  kolekcji Stamperii
a ozdobiłam skromnie, głównie nową świąteczną kolekcją tekturek Anemone.
Użyłam też trochę mediów, które można znaleźć na półkach Scrapka.












Ze sklepu wykorzystałam:

Śnieżynki 02    Świąteczne Zawijaski   Girlanda z bombkami   Zimowa chatka (3 warstwy)   Kulki średnie 230 ml   Ozdobniki "Miłość moja"    Ozdobniki "Wedding"    Farba kredowa 100ml Zielona miętowa Pasta do szablonów "Wanilia perłowa"    Pasta do szablonów "Złota metaliczna"     Distress Pad "Gathered Twigs"     Podkład Gesso  Primer 100 ml Biały   Napis Album 02   


Pozdrawiam,

Małgosia

11 komentarzy:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)