wtorek, 23 kwietnia 2019

Album

Witam Was serdecznie po świętach.
Dziś przychodzę do Was z albumem - wspomnieniem z pobytu w Londynie.
Wykonałam go dla mojej córci, która była wspaniałą towarzyszką podróży.
Do dekoracji albumu wykorzystałam głównie tekturki Anemone.
Okładkę trochę pomediowałam i nakleiłam różne gadżety.






Wnętrze albumu zdobią głównie zdjęcia... :)
Znalazłam jednak troszkę miejsca na tekturki.









Ze sklepu wykorzystałam:

Ramka "Wieczna miłość"  Ramka "Ceremonia"  Ramka "Przysięga"  Napis Album 03  Klej do fotografii  Pasta do szablonów "Wanilia perłowa"  Farba akrylowa Złota 20ml metaliczna     Mini Distress Pad "Gathered Twigs"     Podkład Gesso  Primer 100 ml Biały     

 Pozdrawiam,

Małgosia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)