poniedziałek, 1 lipca 2019

Powitalny blejtram

Hej!

Zaczął się lipiec, a wraz z nim rozpoczyna się moja przygoda w szeregach DT Scrapka 🙂 jest mi z tego powodu niezmiernie miło i w tym miejscu chcę raz jeszcze serdecznie podziękować za przyjęcie i zaufanie, którym mnie obdarzono. Mam nadzieję, że z chęcią będziecie oglądać moje inspiracje 🙂




Przygotowałam blejtram z wykorzystaniem tekturek z kolekcji Mechanical Dream, które pomalowałam na metaliczny, różowy kolor, a następnie pokryłam w niektórych miejscach farbą z efektem rdzy. Postarzony papier, wycięte elementy i papierowe kwiaty przyklejałam na kawałkach tektury, aby uzyskać efekt przestrzenności.













Produkty, których użyłam:


Pozdrawiam, Marta 🙂


2 komentarze:

  1. Gratuluję Marta, cudownie Cię tu widzieć . Piękna inspiracja. Czekam na kolejne niecierpliwie ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)