środa, 4 września 2019

Pojemniki na ziółka ...

Witajcie!
Dzisiaj pokażę Wam jak ozdobiłam zwykłe blaszane puszki po kawie,
w których przechowuję wysuszone zioła z ogródka.
Puszki zagruntowałam białym podkładem i pomalowałam białą farbą akrylową.
Następnie przykleiłam sznurek, szare płótno, koronki 
i nie mogło też zabraknąć tekturek Anemone.
Tekturki delikatnie popsikałam wodą i lekko wygięłam tak, 
aby przylegały do krzywizny puszki.
Pokrywki pomalowałam farbą Cappuccino, boki okleiłam sznurkiem.








Myślę, że wyglądają ciekawiej, niż zwykłe brązowe blaszanki :)

Ze sklepu użyłam:

Ornament Patio Lwów  Ornamenty Czar Andaluzji  Ramka "Ceremonia"  Sznurek EKO jutowy   Farba kredowa 100ml Cappuccino   Farba akrylowa Biała 50ml    Podkład Gesso  Primer 230 ml Biały  Klej  express 80ml  


Pozdrawiam,

 Małgosia 

2 komentarze:

  1. Śliczne pojemniczki. Będą doskonałą ziołową spiżarnią i jednocześnie kuchenną ozdobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, fajnie się prezentują w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)