poniedziałek, 18 listopada 2019

kolejny mini :)

Witajcie.
Dziś kolejny mini album.
Tym razem jest to wspomnienie z wycieczki do dalekiej Dominikany.
Zrobiłam go dla mojej córci :).
Wewnątrz album okleiłam papierami z kolekcji Sea Stories CraftO'Clock,
okładkę i wnętrze ozdobiłam ilustracjami z kolekcji LightHouse UHK
oraz tekturkami Anemone.







Wewnątrz znajduje się wiele dodatkowych przekładek, kieszonek i zakamarków, w których zmieściłam blisko 80 zdjęć.








Jak zwykle przy albumach, zdjęć jest sporo :)

Ze sklepu wykorzystałam:

 Sea Stories Zestaw 30 x 30   LightHOUSE -Octopus   Widlik    Album  Cherry 02  Stara sieć rybacka   Mini Distress Pad "Gathered Twigs"     Baza BEERMATA 30cm x 30cm    

Pozdrawiam,

Małgosia
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)