wtorek, 5 listopada 2019

Przyjedź mamo na przysięgę...

Witajcie.
Dzisiaj pokażę album, który wykonałam dla pewnego młodego żołnierza jako pamiątkę z przysięgi.
Tym razem okładkę zmediowałam a kartki albumu okleiłam papierami ScrapAndMe
z kolekcji Something Else

Po naklejeniu różnych gadżetów pomalowałam okładkę czarnym gesso
 a następnie potraktowałam ją woskami.











Kartki albumu ozdobiłam bardzo skromnie (po żołniersku).







Ze sklepu wykorzystałam:

Something.Else Zestaw   15 x 15    Woskowa pasta metaliczna złota   Woskowa pasta metaliczna zieleń żółwiowa         Podkład Gesso  Primer 100 ml Czarny  Wosk postarzający finger wax- zielony       

Pozdrawiam,

Małgosia

4 komentarze:

  1. Cudny album !Sama okładka rewelacyjna, a w środku mnóstwo ciekawych miejsc nie tylko na zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie mam słów skomentować to cudo.Dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale do dzieła to jeszcze troszkę :D

      Usuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)