wtorek, 17 marca 2020

Romantyczny domek dla ptaszków

Bardzo podobają mi się mediowe, bogate prace, mieniące się ilością warstw i dodatków. patrząc na nie, mam ochotę też coś podobnego zrobić.
Zaopatrzyłam się w media - i jak przyjdzie co do czego, zostaję jednak przy minimalnej ilości, nie mogąc zaszaleć. Chyba nie będę robić wbrew sobie, na bogato zostawiam innym, ja zostanę przy CaS :) Choć na kwiatach ni oszczędzałam, jak na mnie jest ich sporo :)
Moja budka jest wycięta z hdf, jeśli zdecydujecie się na ten materiał, to koniecznie pomalujcie go wcześniej gesso, sprawi, że farba nie będzie się tak bardzo wchłaniać i zaoszczędzi Wam to czasu i warstw farby :)








Użyte produkty:

    28152 pentart-gesso-soft-100ml-podklad-bialy.jpg 

     

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)