czwartek, 19 marca 2020

Wiosenna taczka shabby chic

Dzień dobry :)

Tę taczkę zaprojektowałam z myślą o własnie pracach w stylu shabby chic- ale nie przypuszczałam wtedy, że ja też takie będę kiedyś robić :)
Do malowania użyłam po raz pierwszy farby kredowej i już wiem, że kupię sobie więcej kolorów. Farba jest świetna, doskonale kryje, a faktura po wyschnięciu jest gładka i miła w dotyku.
Na decoupagu się nie znam, więc kwiaty na taczce namalowałam samodzielnie farbkami akrylowymi. Całość wykończyłam delikatnie tuszem, oraz brązową farbą akrylową metodą suchego pędzla.
Dekorację z kwiatów umieściłam na wkładce ze styroduru, więc można ją wyciągnąć i zmienić na inną.
PS. Kompozycje kwiatowe nie są moją mocną stroną, taczka chyba bardziej mi się podoba "souté"
 :)







Użyte produkty:

      

     

  

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)