środa, 8 kwietnia 2020

Metryczka - shadow box

Cześć!

Projekty 3D sprawiają mi ogromną frajdę, ostatnio tworzę ich dosyć sporo, a to jeden z nich :)
Jakiś czas temu udało mi się kupić zestaw ramek -  w trzech rozmiarach, ozdabianie zaczęłam od najmniejszej z nich.
Poza mebelkami Anemone użyłam dodatków znalezionych w czeluściach moich oraz pociechy szuflad, czyli: sukienka powstała z resztek koronek oraz bawełny, doniczka jest z zakrętki, pojemniki z koralików oraz spinek dla lalek. Książki oraz półkę zrobiłam z beermaty oraz papieru scrapowego. Misia ulepiłam z masy plastycznej - jeśli będziecie próbować z niej kleić, uprzedzam, że części nie kleją się do siebie jak np w przypadku modeliny, przymocowałam je do siebie Magikiem.
Do takich projektów polecam Wam nowe wzory tekturek Anemone, zaprojektowałam je specjalnie z myślą o metryczkach.










Użyte produkty:

      

  

Pozdrawiam :)


1 komentarz:

  1. J'adore, c'est superbe !
    Une belle décoration de chambre.
    Félicitations.
    MaryannG

    Uwielbiam to, jest super!
    Piękna dekoracja sypialni.
    Gratulacje
    MaryannG

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)