sobota, 16 stycznia 2021

Album dla maluszka

 Witajcie.

Dzisiaj pokażę album, który zaczęłam robić już przed świętami.

Niestety musiałam go odłożyć, bo wiadomo przedświąteczne szaleństwo :)

Dopiero teraz mogłam go skończyć.

Chociaż skończyć, to za dużo powiedziane,

będę go zapełniać zdjęciami i ostatecznie ozdabiać

w ciągu najbliższych miesięcy, (wkrótce urodzi się mój wnuczek).

Nie wiem ile czasu to będzie trwało, miesiąc, trzy czy pół roku :)

Album ma osiem kartek, mnóstwo schowków i zakamarków, 

choć starałam się, aby był wygodny w oglądaniu.

W całości wykonany z papierów Craft O'Clock "Sleep and Dream".

Zużyłam komplet papierów 30x30 oraz komplet 20x20 a także arkusze z dodatkami.

Zmieści ok. 70 zdjęć.

Ozdobiłam go głównie dodatkami z arkuszy a okładkę dodatkowo tekturkami Anemone.

W czasie wklejania zdjęć, będę dodawać jeszcze inne elementy ozdobne,

 ale jeszcze nie mam pomysłu jakie :)

























Zdjęć było dużo, ale uwierzcie, sporo jeszcze zostało.

Dziękuję cierpliwym za dotarcie do tego miejsca.


Ze sklepu wykorzystałam:


Tekturka Metryczka w ramce   Tekturka Napis Album 03   Tekturka 2D  Ramka Serca 03   Papier Sleep&Dream Arkusz z kartami   Papier Sleep&Dream 01   Papier Sleep&Dream 02    

Papier Sleep&Dream 03    Papier Sleep&Dream 04   Papier Sleep&Dream 05   Papier Sleep&Dream 06   Klej  express 80ml   Taśma podwójnie klejąca 9mm   Kostki klejące 5mm x 5mm /3mm   


Pozdrawiam,


Małgosia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)