piątek, 27 maja 2022

Czekoladownik dla Mamy

Witajcie, tu Monika.
Mam dla Was dzisiaj ciut nietypowy czekoladownik, którego bazę wymyśliłam sama. 
Stwierdziłam, że ozdobię czekoladki, które miała otrzymać moja teściowa. 
Zrobiłam więc czekoladownik - torebeczkę, który okleiłam papierem Afternoon Sky 01/02. 
Kwiaty zrobiłam z białego foamiranu, pomalowałam na biało śliczne serduszko - ramkę,
 a do mnóstwa listków dodałam liście tropikalne, ażurową różę z listkami i kwiatki z zestawu kreatywnego.
Wprawdzie mój czekoladownik powstał z okazji Dnia Matki, ale po zmianie napisu właściwie może pasować na dowolną okazję, prawda?
 



 
 Użyte produkty:




 



Dziękuję za spotkanie i pozdrawiam!

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)