niedziela, 10 lipca 2022

Zaproszenia

Dzień dobry, 

po dość długim nie widzeniu się.

Ale za to zacznę od mocno spersonalizowanych zaproszeń,
które wykonałam dla samej siebie z okazji okrągłych urodzin.
Jak to bywa u mnie z tworzeniem prac dla bliskich i siebie,
kompletnie mi to nie idzie. 
Ale się zawzięłam i chyba ze dwa miesiące robiłam podchody, 
a kilka projektów wylądowało w koszu.



W końcu uzyskałam efekt, który mnie zadowolił.

Jednak, żeby lepiej zrozumieć dlaczego taką wersję wybrałam, to dopowiem
że świętowanie odbyło się praktycznie na łonie przyrody,
w górach, na polnym stoku, wśród drzew, latających motyli
w wiejskim domu mojej przyjaciółki.


Zaproszenie było opasłe w warstwy i wklejoną wkładkę.


Każda strona była zdobiona. 







Tył zaproszenia.




A tak wyglądały zaadresowane koperty.




tekturka "Zaproszenie"







Pozdrawiam Was serdecznie!

Tajanna




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)